Ούτε... τρίχα δεν έχει μείνει στην κεφαλή του προέδρου της Ε.Ρ.Τ., Χρήστου Παναγό-πουλου!Και πώς να μείνει, αφού όλη τη νύχτα ο πρώην διευθυντής της "Καθημερινής" τραβούσε τα μαλλιά του από τη γκάφα ολκής που διέπραξε η εντεταλμένη υπάλληλός του Μαρία Μπακοδήμου! Τι έκανε το Μαράκι; Ε, όλη η Ελλάδα ξέρει πια ότι ως... άλλη υπουργός Εξωτερικών (ναι, αλλά των Σκοπίων, όχι της Ελλάδας!) κατέστρεψε εν μία νυκτί τις μεθοδικές προσπάθειες ετών της ελληνικής διπλωματίας, ευχόμενη "καλή επιτυχία" στη συμμετοχή του... κράτους της Μακεδονίας στη Γιουροβίζιον!
Μακεδονία ξακουστή...
Ε, τι Μακεδονία, τι Π.Γ.Δ.Μ. -κατά το τι Λωζάνη τι Κοζάνη- σκέφτηκε το Μαράκι - άσε που είναι και ολόκληρος "σιδηρόδρομος"! Άκου "Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας"! Λες ένα "Μακεδονία" (βρε, κάτι μου θυμίζει αυτό το όνομα!) και "καθαρίζεις"!
Βέβαια, αρκετά λεπτά αργότερα, το Μαράκι το ξανασκέφτηκε (μεσολάβησαν και κάποια απεγνωσμένα τηλεφωνήματα από μεγαλοστελέχη της Ε.Ρ.Τ. που είχαν συνέλθει από τα αλλεπάλληλα εγκεφαλικά που έπαθαν και κατάφεραν να μιλήσουν στο τηλέφωνο, αλλά και οι κλήσεις εκατοντάδων οργισμένων τηλεθεατών που κατέκλυσαν το τηλεφωνικό κέντρο της κρατικής τηλεόρασης) και ζήτησε συγγνώμη για το... γλωσσικό της ολίσθημα. Ήταν πια αργά όμως. Η "ζημιά" είχε γίνει.
Η συμμετοχή της... "Μακεδονίας" (κατά Μαρία Μπακοδήμου) στη "Γιουροβίζον"Μέχρι και ο αναπληρωτής κυβερνητικός εκπρόσωπος, Ευάγγελος Αντώναρος, ασχολήθηκε με τη χάρη της στο πρες ρουμ (ναι, λες κι αυτός δε μας έχει ταράξει στις γλωσσικές ταρζανιές! Αλλά όχι και μέχρις αυτού του σημείου....). Πάλι καλά που δεν διαγωνίζεται στον... Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Τραγουδιού (γέλια) και το ψευδοκράτος της Κύπρου! Δεν τό 'χε σε τίποτα η παρουσιάστρια του "Τι-βι ντιγκλόν" να ευχηθεί "καλή επιτυχία" στην... Τουρκική Δημοκρατία της Βόρειας Κύπρου!!!
Τηλε-καταγγελίες
Ο χθεσινός ημιτελικός της "Γιουροβίζιον" σηματοδοτήθηκε, πάντως, και από καταγγελίες τηλε-ψηφοφόρων για... σαμποτάζ των διοργανωτών! Όπως λένε, προσπαθούσαν μέσω κινητών τηλεφώνων να ψηφίσουν τη συμμετοχή της Κύπρου, αλλά το μήνυμά τους κατέληγε στον... τηλεοπτικό σταθμό Alter! Απαντώντας, η ΕΡΤ διευκρίνισε ότι υπεύθυνοι για την τηλε-ψηφοφορία ήταν αποκλειστικά οι Φινλανδοί διοργανωτές. Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε, «η ευθύνη της οργάνωσης και λειτουργίας του συστήματος της τηλεψηφοφορίας ανήκει αποκλειστικά στην Ενωση Ευρωπαϊκών Ραδιοτηλεοπτικών Οργανισμών και την εταιρεία εφαρμογών πληροφορικής DIGAME, την οποία έχει επιλέξει η Ενωση για τα θέματα αυτά».
Το αγαπημένο της-ΕΡΤ
Πάντως, η Ε.Ρ.Τ. "τσίμπησε"... τρελή τηλεθέαση! Σύμφωνα με τα στοιχεία της AGB, η ΝΕΤ σημείωσε κατά μέσο όρο μερίδιο τηλεθέασης 37%, ήτοι συνολικά 1 εκατομμύριο 404 χιλιάδες τηλεθεατές. Μάλιστα, κάπου στα μεσάνυχτα, η τηλεθέαση της κρατικής τηλεόρασης έφτασε ακόμη και το 49,44%!
Άντε να δούμε τι θα γίνει στον τελικό...







