Ο Αλέξης Παπαχελάς φεύγει και πάει στο ΣΚΑΪ.
Ομοίως και ο Τάσος Τέλλογλου.
Ο κύβος ερρίφθη! Σε μία ακριβώς εβδομάδα, την Τετάρτη 23 Μαϊου, θα κυκλοφορήσει ο "ανανεωμένος" "Ελεύ-θερος Τύπος" με την καινούργια του μορφή. Σύμφωνα με πληροφορίες, στο νέο φύλλο έχουν γίνει ριζικές αλλαγές στη σελιδοποίηση (σε σχέση με το εώς τώρα "στήσιμο" της εφημερίδας) και έχουν προστεθεί νέες στήλες και "κατηγορίες" ειδήσεων.
"Βροχή" έπεσαν για μια ακόμη φορά τα πρόστιμα από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (Ε.Σ.Ρ.) σε τηλεοπτικούς σταθμούς, για τον τρόπο κάλυψης της υπόθεσης του θανόντος διοικητή του Ι.Κ.Α., Γιάννη Βαρθολομαίου. Το Συμβούλιο, κατά τη χθεσινή του συνεδρίαση, επέβαλε πρόστιμα συνολικού ύψους 220 χιλιάδων ευρώ.Και στο Μάκη
Κατά τη χθεσινή του συνεδρίαση το Ε.Σ.Ρ. αποφάσισε ακόμα να τιμωρήσει το Alter με πρόστιμο 100 χιλιάδων ευρώ (μειοψήφησε ο πρόεδρος του Ε.Σ.Ρ., Ιωάννης Λασκαρίδης, που πρότεινε 50 χιλιάδες ευρώ και ο Κωνσταντίνος Τσουράκης που πρότεινε να μην επιβληθεί πρόστιμο) για την εκπομπή "Ζούγκλα" του δημοσιογράφου Μάκη Τριανταφυλλόπουλου, αναφορικά με υπόθεση στρατιωτικού, με το αιτιολογικό της δυσμενούς διάκρισης σε βάρος του και της έλλειψης ποιοτικ
ής στάθμης.
Στον ANT1 επεβλήθη πρόστιμο 20 χιλιάδων ευρώ (μειοψή-φησε ο αντιπρό-εδρος Δ. Χαραλα-μπής, που πρότεινε να μην επιβληθεί πρόστιμο) για την εκπομπή "ΑΝΤ-έχετε" για υποτιμητική αναφορά σε πολιτικό πρόσωπο.
Από 15 χιλιάδες ευρώ πρόστιμο επεβλήθη στους τηλεοπτικούς σταθμούς Γνώμη TV Θεσσαλονίκης και Best TV Μεσσηνίας, για μη εκπλήρωση υποχρέωσης αποστολής ροής προγράμματος. Τέλος, πρόστιμο 3 χιλιάδες ευρώ επιβλήθηκε στο ραδιοφωνικό σταθμό Παλμός, του νόμου Χίου, με το αιτιολογικό της χρήσης δύο συχνοτήτων και παρασιτικών εκπομπών στην αεροναυτιλία.
Πολυφωνία... "γιοκ"!
Η εικόνα της πολιτικής πολυφωνίας, όπως προκύπτει από τα κεντρικά δελτία ειδήσεων των τηλεοπτικών σταθμών ΝΕΤ, Mega, ANT1, ALPHA, Star Channel και Alter το μήνα Μάρτιο, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε το Ε.Σ.Ρ., έχει ως εξής:
ΝΕΤ: ΝΔ-Κυβέρνηση 46,36%, ΠΑΣΟΚ 43,23%, ΚΚΕ 4,67%, ΣΥΝ 5,38% και ΛΑΟΣ 0,36%
MEGA: ΝΔ-Κυβέρνηση 51,06%, ΠΑΣΟΚ 39,68%, ΚΚΕ 4,23%, ΣΥΝ 4,31% και ΛΑΟΣ 0,72%
ANTENNA: ΝΔ-Κυβέρνηση 47,24%, ΠΑΣΟΚ 43,67%, ΚΚΕ 4,30%, ΣΥΝ 3,74% και ΛΑΟΣ 1,05%
ALPHA: ΝΔ-Κυβέρνηση 45,78%, ΠΑΣΟΚ 47,17%, ΚΚΕ 2,76%, ΣΥΝ 3,78% και ΛΑΟΣ 0,51%
STAR: ΝΔ-Κυβέρνηση 48,31%, ΠΑΣΟΚ 42,53%, ΚΚΕ 3,72%, ΣΥΝ 4,73% και ΛΑΟΣ 0,71%
ALTER: ΝΔ-Κυβέρνηση 46,07%, ΠΑΣΟΚ 44,26%, ΚΚΕ 4,23%, ΣΥΝ 4,14% και ΛΑΟΣ 1,30%.
Υ.Γ.: Μήπως ήρθε η ώρα το Ε-Σου-Ρου να σταματήσει την..." μιντιοκτόνα" (κατά το τυποκτόνα) πρακτική των χρηματικών προστίμων και να περάσει στη λήψη άλλων (και πιο αποτελεσματικών) μέτρων;
Για παραβίαση της εργατικής νομοθεσίας κατηγορεί, κατ' ουσίαν, την κρατική ραδιοτηλεόραση, η τρίτη μεγαλύτερη δημοσιογραφική ένωση της χώρας.
Σα να μην τρέχει τίποτα (μια... 24ωρη απεργία, φερ' ειπείν!), η τηλεόραση του ΣΚΑΪ μετέδωσε κανονικά σήμερα τα δελτία ειδήσεων του BBC, παραβιάζοντας τη ρητή απαγόρευση των ενώσεων συντακτών. Πρόκειται για πάγια πρακτική της τηλεόρασης (αλλά και του ραδιοφώνου) του Γιάννη Αλαφούζου, τα τελευταία χρόνια. Αντίδραση θα υπάρξει;
Πολλά ερωτή-ματα προκαλεί η επίθεση -με πέτρες και μπογιές- που σημειώ-θηκε στα γραφεία της εφημερίδας "Απογευματινή", αργά το απόγευμα. Οι δράστες -ως συνήθως- φορούσαν κράνη και κουκούλες και -ως συνήθως, πάλι...- έγιναν "καπνός" πριν προλάβει να φτάσει η αστυνομία. Ποιοι και γιατί είχαν λόγους να κάνουν μια τέτοια επίθεση; Τι μήνυμα ήθελαν να περάσουν και σε ποιον;
Επιβεβαιώθηκε και επισήμως από την ιδιοκτησία του "Ελεύθερου Τύπου" η φημολογία που είχε αναπτυχθεί από το πρωί περί παραίτησης του -έως σήμερα- διευθυντή της εφημερίδας, Λάμπρου Σμαϊλη.
ιτηθείς από τη διεύθυνση ειδήσεων του τ/σ ΣΚΑΪ- Γιάννης Παπουτσάνης. Τη θέση του αναπληρωτή διευθυντή κατέλαβε ο Γιώργος Λακόπουλος, ενώ ο Πάσχος Μανδραβέλης ορίστηκε σύμβούλος έκδοσης.